Портфоліо


Назва проекту

 Поетична творчість Шевченка

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети 

українська література

Навчальні цілі



  • Оцінювати інформацію надану у мережі Інтернет, та творчо використовувати отриману інформацію не порушуючи авторські права.
  • Проводити соціальне дослідження з подальшою обробкою, аналізом та інтерпретацію даних, отриманням емпірично обґрунтованих узагальнень, висновків і рекомендації
  • Навчитися порівнювати місцеві комерційні структури.
  • Вдосконалювати навички збирання експериментальних даних кількома способами, аналізувати, впорядковувати, осмислювати та опрацьовувати відомості про місцеві комерційні структури
  • З’ясовувати причинно-наслідкових зв’язків міх покупцями та продавцями.
  • Представляти результати своїх досліджень у вигляді вікі-статті, буклету, блогу
  • Критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків у ресурсах для спільної роботи – блогах;
  • Здійснювати вибір та приймати комплексні рішення при розв’язанні проблеми, яка виникає під час проектної діяльності.
  • Вміти взяти на себе відповідальність за результати спільної роботи.
  • Уміти правильно вибрати та використовувати цифрові технології,
  • інструментів та комунікаційних мереж для доступу, оцінювання та створення інформаційних даних для представлення своїх висновків що до діяльності в проекті.
  • Уміти визначати функції, що до отриманої ролі в проектній діяльності, та нести відповідальність.
  • Усвідомлювати власне розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання
  • Можливість практичного застосування знань із теми проекту.

Вік учнів, клас 13-14років,7клас

СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ 


ПРОЕКТ ДЛЯ 7 КЛАСУ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ.УЧНІВ КЛАСУ ПОДІЛЕНО НА 3ГРУПИ.ПІДГОТОВЛЕНО І РОЗПОДІЛЕНО МІЖ ГРУПАМИ ВІДПОВІДНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ.УРОК ПРОХОДИТЬ У 3 ЕТАПИ

1 ЕТАП.ЕВОКАЦІЯ-МОЗКОВА АТАКА;РОБОТА В ПАРІ,РОБОТА В ГРУПІ.

2ЕТАП ОСМИСЛЕННЯ-РОБОТА З НАВЧАЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ.

3ЕТАП.РЕФЛЕКСІЯ-ОБГОВОРЕННЯНОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
УЧИТЕЛЬ ПРОПОНУЄ КОЖНІЙ ПАРІ ОКРЕМІ ЗАВДАННЯЩО ВВІЙШЛИ ДО ЦИКЛУ ТРИ ЛІТА.ПО ЗАКІНЧЕННІ ЦІЄЇ РОБОТИ УЧИТЕЛЬ ПРОПОНУЄ УЧНЯМ НАЙГОЛОВНІШЕ ЗАПИСАТИ НА ВЕЛИКІ АРКУШІ(ПЛАКАТИ-СХЕМИ
Така форма роботи навчає учнів самостійно знаходити в тексті найсуттєвіше.)
.

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ

Опис оцінювання

Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про Маргарет Тетчер відбувається при заповненні ними таблиці ЗХД

 Під час заповнення свого блогу «Маргарет Тетчер – успішна жінка-політик», який ведуть учні другої групи, що  працює  з питанням «Яка формула «успішної жінки – політика»?» впродовж  роботи над проектом, вони мають використовувати Форма оцінювання презентацї, яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне навчання. Періодичний перегляд та читання їх записів та коментарів дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку.

При підготовці презентації учні  користуються самооцінюванням презентації , яка допоможе учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися.

Вчитель запрошує учнів використовувати план діяльності для того, щоб допомогти їм  на етапах проведення мозкової атаки, планування, впровадження своїх планів. Цей план також частково може слугувати документом для підсумкового оцінювання їх роботи.
До закінчення створення презентацій потрібно призначити спеціальні консультації, бесіди з вчителем та однокласниками, щоб надати авторам презентації зворотній зв’язок щодо покращення презентації. Вчитель надає можливість  учням ознайомитися з  думками та пропозиціями інших та надає час та допомогу для виправлення чи редагування вже створеної презентації.

Діяльність учнів та вчителя


1 урок. Учні знайомляться з темою проекту переглядаючи презентацію вчителя, в ході презентації заповнюють форми для вхідного оцінювання навчальних потреб учнів.Вчитель знайомить з публікацією Метод проектів та шаблоном проекту. За допомогою результатів оцінювання формулюють питання, що цікавлять учнів, повідомляються проблемні питання проекту. З презентації вчителя учні отримують завдання та питання, на які їм необхідно відповісти під час виконання проекту. Учні діляться на 3 групи за власним бажанням . Кожна група складає план проектної діяльності та розподіляють ролі, що виконують різні члени групи. Учні отримують контрольні списки до своїх продуктів проектної діяльності.

2 – 3 уроки. Учні здійснюють пошук необхідної інформації в тому числі і в мережі Інтернет.Оцінюють знайдену в Інтернеті інформацію згідно до критеріїв, що роздаються вчителем. При використанні матеріалів в проектній діяльності учні вказують посилання на джерело інформації. 

4 урок.. Працюючи в групах учні створюють кінцевий продукт своєї діяльності. Кожна група презентує свою роботу на підсумковій конференції, роблячи презентацію для класу. Відбувається рефлексія, оцінювання навчальних досягнень учнів, рівень розвитку навичків мислення ви сокого рівня.
Чіткий послідовний опис діяльності учнів в ході вивчення теми та реалізації проектів – обсяг та послідовність вправ і пояснення того, як учні задіяні у плануванні власного навчання.

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ ФЕКЛІСТОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА

ФАХ, НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL:

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар